söndag 16 november 2008

Vart ute och flängt..

Tog ledig på torsdagen och fredagen för skulle ut på äventyr tänkte jag :)
Så på torsdags morgon höll jag på att missa bussen in till varberg för jag velade om vilken jacka jag skulle ta, den varma men inte så fin eller den mindre varma men lite finare, efter många om och men så ville jag inte frysa.. iallafall höll på och missa bussen men hann med, i varberg hämta jag ut tågbiljetten och fick sedan sitta en halvtimme och vänta på tåget.. 15 min försenat eller nått så fick springa i göteborg när ja skulle byta tåg där. Sen kom till stockholm och så stort det var , shit kändes som man skulle gå vilse men hittade rätt, Sätter på mig på sista tåget och ser då att självaste Tomas Di Leva sätter sig på sätet framför mig,
Här står han(och ja såklart jag tar kort hahaha)
Man ser hans nacke och blåa klänning ;P
Hans lila jacka han la upp :p
Han äter ett äpple! hihi

Sen kom jag fram till honey :D åkte hem till han och sen åkte vi hem till hans föräldrar för att jaga katterna, efter många om och men fick vi in dom.. hehe..

så i helgen har vi sett film, wall-E och hancock, ätit tacos, vart i valboköpcentrum, hittade tyvärr inget, ska kolla på HM och Lindex på jacka här hemma istället imorn med syster..
Sen åkte hem idag, var snö i stockholm.. men såg inga kändisar denna gång hehe..

Tack honey för en helt underbar helg med dig.. :D
Snö!
Fisnissens ena söta katt
Fisnissen han själv :D

0 kommentarer: